Щороку на ринку краси з’являються тисячі нових продуктів, але що відрізняє проривний продукт? Вибираючи проривні продукти року, журі NEXT попросили шукати новаторів у джерелах матеріалів, а також пропонувати продукти для оздоровлення, краси, догляду за волоссям, кольорової косметики та особистої гігієни. Цього року індустрія не розчарувала: від відкриттів запатентованих молекул до клінічно підтверджених засобів догляду за шкірою.

Найкращий проривний бренд краси: Pavīse

Найкращий проривний продукт (догляд за шкірою): Pavīse Lip Defense SPF

Pavīse спрямовує процеси відкриття фармацевтичних препаратів і науково-дослідні роботи на створення косметичних засобів, керуючись досвідом засновниці Софі Бай у галузі охорони здоров’я та наук про життя та її материнською компанією, біотехнологічним стартапом BAI Biosciences. Pavīse Lip Defense SPF — це відтінкова олія для губ, що містить оксид цинку DiamondCore, який прискорює загоєння клітин шкіри та забезпечує чудовий захист від ультрафіолету. Завдяки видаленню 80% активних форм кисню (АФК) — побічних продуктів процесів клітинного окислювального метаболізму — він зменшує ознаки старіння та запалення. Три доступні відтінки є результатом фотозахисного оксиду заліза, уникаючи стандартних барвників і лаків.

«Винаходячи лише нові, ефективні молекули, я та команда BAI Biosciences надаємо рішення для проблем, які ніхто не міг вирішити в минулому, включаючи винахід оксиду цинку DiamondCore, який можна знайти в Pavīse Lip Defense SPF. . Ми впевнені, що впровадження тих самих процесів і досліджень і розробок, які використовуються в онкології та імунології, у сфері догляду за шкірою дозволить нам продовжувати інновації, приносячи користь мільйонам людей у ​​всьому світі», — пояснює Бай. Оксид цинку DiamondCore — це справді прозорий оксид цинку, який не має білого відтінку на всіх тонах шкіри, забезпечуючи в 5 разів кращий захист від UVA, UVB та HEVL.

Цей рівень інновацій не обійшовся без труднощів: Баю довелося працювати разом з експертами-хіміками протягом 12 місяців, щоб реконструювати виробничий процес, щоб забезпечити масштабне виробництво оксиду цинку DiamondCore. Але для команди Pavīse це ще один крок на шляху до покращення догляду за шкірою. «Ми знаємо, що догляд за шкірою — це питання громадського здоров’я, і постійно працюємо над тим, щоб стати каталізатором інновацій у сфері догляду за шкірою та фотостаріння», — підсумовує Бай.

Найкращий прорив у закупівлях: перероблена олія насіння маракуйї Babo Botanicals

Babo Botanicals, сертифіковане підприємство B-Corp, яке більше 15 років створює чисті засоби особистої гігієни на рослинній основі, має міцну базу в перероблених інгредієнтах: 43% портфоліо Laboratoires Expanscience (її материнської компанії) складається з такі матеріали. Його олію з насіння маракуйї отримують із сімейних ферм у Перу, перетворюючи насіння, які є побічним продуктом виробництва соку (які в іншому випадку викидали б), на олію першого холодного віджиму та тверду речовину. Такий підхід не тільки підтримує місцеву економіку, але й забезпечує безвідходність і підхід до економіки замкнутого циклу. Формати (оброблені на дочірньому заводі Babo Botanicals у Лімі) багаті антиоксидантами та мають такі переваги, як зміцнення бар’єрної функції та живлення шкіри. Застосування включає шампуні, кондиціонери та мінеральні сонцезахисні формули.

«Babo Botanicals вважає, що відданість навколишньому середовищу починається зі збереження планети та її біорізноманіття. Стійкі інгредієнти є частиною цього руху до збереження. У майбутньому ми бачимо, що споживче прагнення до прозорості та етичного пошуку інгредієнтів допоможе розширити охоплення незалежних сертифікатів, таких як Fair for Life, FairWild та ERI 360° (відстеження вуглецевого сліду). Ми також віримо, що зростаюча популярність і розуміння регенеративного пошуку та ведення сільського господарства дозволять зростати можливості сталого пошуку інгредієнтів», – коментує Адрієн Діссус, старший віце-президент Babo Botanicals.

Найкращий проривний продукт (догляд за волоссям): сироватка для волосяних фолікул DefenAge 150K

«Залишатися дисциплінованим у нашій запатентованій науці [є ключем до інновацій]. Дуже часто косметичні компанії наслідують одна одну в надії конкурувати. Наші експерти з регенеративної медицини зосереджені на глибокому науковому розумінні молекул дефензину та їх ролі в регенерації клітин. Це глибоке розуміння вродженої здатності організму до самовідновлення дозволяє нам створювати високоефективні продукти», — коментує генеральний директор і засновник Микола Туровець. Частиною створення високоефективного продукту також була упаковка. Команда DefenAge замінила компоненти наконечника крапельниці на ампулу, що активується кнопкою, яка точно дозує та розміщує продукт, не забруднюючи залишки рідини, що могло статися з традиційними конструкціями.

Що стосується створення всередині, сироватка для волосяних фолікулів 150K (її назва — це згадка про 150 000 волосяних фолікулів, які складають шкіру голови людини) обіцяє зменшити випадання волосся на 90% і потовщити волосся на 67%, створюючи оптимальну екосистему навколо волосяні фолікули завдяки вмісту в біосироватці молекул дефензину (ексклюзивні копії молекул, ідентичних тілу, які сигналізують організму про створення нових клітин) і 48 натуральних інгредієнтів, включаючи органічний екстракт паростків гороху та виділений з азалії дріжджовий екстракт, змішані у водно- заснована формула.

Найкращий проривний продукт (догляд за тілом): Skinfix Resurface+ KP & PsO Smoothing Body Treatment

Розроблений у партнерстві з членом Науково-консультативної ради д-ром Пітером Ліо, Resurface+ KP & PsO Smoothing Body Treatment націлений на волосяний кератоз і шкіру, схильну до псоріазу, із клінічними результатами. Двотижнева оцінка дерматолога показала, що він зменшує лущення шкіри на 88%, з миттєвим зменшенням на 82%; двотижневе дослідження сприйняття споживачами показало видиме зниження KP на 91%, ефект розгладження шкіри на 91% і зменшення лущення шкіри на 81%. Інгредієнти включають AHA, BHA, сечовину, сквален, гліцерин і комплекс компанії B-L3, який підвищує ліпіди, що призводить до відновлення шкірного бар’єру за одну годину. Продукт визнано Національним фондом псоріазу.

«Ми розробляємо продукти, коли у нас є революційні технології та/або формули для виведення на ринок, а також ретельні клінічні результати, підтверджені дерматологами, які підтверджують їх ефективність», — пояснює засновник Емі Гордіньє. «Розробка клінічно перевіреного розгладжуючого засобу для тіла KP & PsO була глибоким процесом поєднання потрібних інгредієнтів у потрібних кількостях для ефективного, але не подразнюючого рішення. Ми ретельно врахували багато факторів, від упаковки продукту в безповітряний насос, щоб не внести бактерії стафілокока у формулу (від занурення пальців у баночку та на пошкоджену шкіру), до інгредієнтів, які впливають на багато цілісних елементів, які допомагають гладкій та покращує КП та шкіру, схильну до псоріазу».

Найкращий проривний інструмент: NIRA Pro Laser

Домашній нефракційний лазерний пристрій NIRA Pro Laser обіцяє якісні результати дерматолога (використовуючи той самий лазерний чіп, що є в професійних пристроях) за незначну ціну для будь-якого відтінку шкіри без будь-якого болю, почервоніння чи простою. Сьогодні компанія має понад 50 000 клієнтів, що свідчить про наполегливу роботу її команди за лаштунками. «Запатентована лазерна система та метод лікування NIRA потребували років для розробки, оптимізації та підтвердження за допомогою професійних клінічних досліджень і регуляторних дозволів FDA. Зокрема, NIRA має понад дюжину патентів у восьми країнах, розробила понад 20 варіантів прототипів системи та завершила три професійні клінічні дослідження з дерматологами для створення цієї технології. Цей процес зайняв сім років і мільйони доларів», – пояснює засновник Девід Бін.

Лазер із діодами, налаштованими на довжину хвилі 1450 нанометрів, нагріває дерму для природного відновлення колагену, покращує текстуру та тонус шкіри та зменшує зморшки, в результаті чого шкіра стає більш пружною та молодою. Його розмір наконечника дозволяє обробити все обличчя за лічені хвилини, а продукт стверджується, що він у 200 разів потужніший за світлодіодні пристрої. Під час клінічного дослідження 93% учасників сказали, що результати виправдали або перевершили їхні очікування, 90% рекомендували пристрій іншим, а 99% сказали, що лікування було швидким і легким.

Найкращий проривний продукт (Колорна косметика): Haus Labs by Lady Gaga Triclone Skin Tech Foundation

Результат двох років розробки продукту, 27 випробувань формули, 1000 годин лабораторної роботи та використання понад 400 моделей відтінків для забезпечення всеосяжного діапазону відтінків із 51 тону, основа Triclone Skin Tech є справді працею любові. Клієнтам це одразу сподобалося: #hauslabsfoundation зібрала понад 10 мільярдів переглядів у TikTok. Підходить для всіх типів шкіри. Середнє покриття, стійка основа містить запатентовану ферментовану арніку для зменшення почервоніння, вирівнювання тону шкіри та захисту від факторів зовнішнього середовища під час носіння. Формула також містить комплекс BioFerment 7, багатий на антиоксиданти інгредієнт для зменшення запалення та старіння, а також комплекс IntelliZen 7 для сприяння загоєнню шкіри.

« Як бренд, заснований далекоглядним футурологом, інновації дуже вкорінені в культурі Haus Labs. Ми прагнемо розширити межі чистого мистецтва — створювати продукти, які клінічно доведено приносять користь шкірі, водночас забезпечуючи високоефективний макіяж», — пояснює Глорія Рю, директор із продуктів. «Колективно команда продовжує розвивати інновації та новизну, і наразі успішно перетворила бренд на «продукт на першому місці», перейшовши від бібліотечних формул постачальника до 100% індивідуальних чистих формул із власними інноваціями в багатьох категоріях. ДНК бренду ґрунтується на прихильності Леді Гаги до артистизму, самовираження та залучення. Кожен продукт відзначає індивідуальність, призначений для відзначення та використання людьми будь-якого віку, форми, розміру, кольору шкіри, статі, ідентичності, здібностей та рівня навичок».

Найкращий проривний продукт (засоби особистої гігієни): нативний дезодорант і спрей для тіла

Доступний у шести найпопулярніших ароматах, продукт без парабенів і алюмінію функціонує як особистий аромат, а також як дезодорант, упакований у вигляді азотного туману. Його список інгредієнтів передбачає підхід «менше — більше», він містить лише денатурований спирт (виготовлений із кукурудзи), дипропіленгліколь, каприловий/каприновий тригліцерид, воду, ароматизатор (суміш ефірних олій, стійких синтетичних олій і натуральних екстрактів) і азот.

« Наша мета Native — надихнути світ схилятися до чистоти без компромісів. Ми зацікавлені в розумінні потреб споживачів, у тому, де їхні потреби не задовольняються, а також у тому, як Native може активізуватися, щоб забезпечити їх за допомогою чистих, простих та ефективних інновацій. Але ми не зупиняємось на досягнутому — виділятися з натовпу означає довіритися нашим фірмовим ароматам, щоб привнести чисте задоволення у свій щоденний догляд за собою», — пояснює команда. «Для нашого дезодоранту та спрею для тіла наша мета полягала в тому, щоб створити спрей-дезодорант, який працює на основі природного пропеленту, який нешкідливий для озону, який легко наносити та любити. Завжди важливо, щоб рідні шанувальники були частиною нашого інноваційного шляху від початку до кінця. Ми прислухаємося до того, що їм потрібно, щоб забезпечити те, чого люди хочуть найбільше, зберігаючи при цьому гарні (запахливі) настрої протягом усього дня».

Найкращий проривний продукт (велнес): пояс для тіла Heat Healer

Heat Healer була заснована в 2019 році Лорен Дові після того, як стала свідком психічних і фізичних переваг використання сауни. «Інновації на насиченому ринку — це пошук своєї ніші в ширшому ландшафті. У Heat Healer ми віримо, що ключ до інновацій полягає в постійному вирішенні проблем і прагненні покращити те, що вже існує. Поєднавши мій досвід у бізнесі та дизайні продуктів із пристрастю до оздоровлення, ми створили унікальний простір на ринку», — пояснює Дові.

Протягом трьох років досліджень і розробок у створенні Body Belt використовується технологія потрійної загрози, що складається з інфрачервоного тепла при температурі до 140°F (розподіленого між 44 кишенями, наповненими п’ятьма різними кристалами та глиняними кульками, що утворюють негативні іони), терапія імпульсним електромагнітним полем (PEMF) і терапія червоним світлом. Інфрачервоне випромінювання розслабляє і омолоджує м’язи і суглоби; червоне світло допомагає омолодити та очистити шкіру, а частоти PEMF заземлюють тіло та розслаблюють розум. Пристрій можна використовувати на різних ділянках тіла, таких як поперек, плечі, коліна, стегна або живіт.

«Процес створення Heat Healer Body Belt був неймовірною подорожжю, наповненою як викликами, так і яскравими моментами. Одним із найважливіших моментів було створення продукту, який справді є унікальним і відповідає конкретним потребам. Наша місія завжди полягала в тому, щоб навмисно створювати продукти, яких раніше не було, з відчуттям органічної краси та новизни», – додає Дові. «Пояс для тіла був наймасштабнішим проектом у нашому асортименті саме тому, що ми не хотіли йти на компроміс щодо його дизайну, розробки та тестування. Ми хотіли переконатися, що він справді кидає виклик тому, що є на ринку, і пропонує унікальний досвід. Загалом, шлях до створення Body Belt був працею любові, і ми дуже раді бачити позитивний вплив, який він справляє на життя наших клієнтів».

Найкращий проривний продукт (аромат): 5 SENS

5 SENS, створений для розпалювання почуттів і створення настрою, — це колекція чистих, довготривалих і екологічно чистих ароматів, доступних у варіантах 10 мл і 30 мл. Аромати поставляються упакованими в сертифіковані FSC картонні коробки, скляні пляшки, які підлягають переробці, і дерев’яні кришки, а також пластикові кришки PCR. Бренд також співпрацює з організацією Bring Change to Mind, щоб допомогти боротися зі стигмою психічних захворювань, а також Oceanic Society, щоб підтримати глобальне очищення океану.

Його лінійка включає Catch Feelings (суміш лічі, рубінового грейпфрута, дамаської троянди та замші для кокетливих настроїв); Burn For You (мікс ванілі, кашемірового мускусу та кедрового дерева для вказівки на бажання); Lit (суміш червоного апельсина, бергамоту та дерева для глибокого занурення у внутрішній світ); Twin Flame (поєднання листя огірка, білого мускусу, кардамону та османтуса для акту нового винаходу); Life of the Party (комбінація чорної смородини, шафрану, жасмину та амброкса для магнетизації аури). «Наш бренд відмовляється від концепції «фірмового аромату» і натомість заохочує самовираження, володіння своєю енергією та носіння свого настрою», – пояснює засновник Дів’я Гуньяні.

Гуньяні вперше полюбила аромати з сувенірів безмитної торгівлі, які її батько привозив із відряджень, але після того, як у неї діагностували аутоімунне захворювання, у неї розвинулася алергія та чутливість до її дорогоцінної колекції парфумів. Незадоволена пропозицією чистих ароматів, вона об’єдналася з французьким майстром-парфумером, щоб створити асортимент, поінформований фокус-групами, щоб визначити білий простір для чистого тонкого аромату.

«Коли я вперше вирішив створити 5 SENS, я приділив велику увагу дослідженню ринку. Ми провели фокус-групи в кількох великих містах і витратили багато часу на визначення потреб клієнтів, щоб розробити пропозицію, яка по-новому відповідає цим потребам. Ніхто не порушував категорію ароматів чистими вишуканими ароматами, які мають інтенсивність, довговічність, шлейф і проекцію своїх аналогів дизайнерських будинків моди, а також є інклюзивними та доступними. Бачення 5 SENS стало чітким, і звідти ми впроваджували інновації зверху вниз, щоб порушити простір аромату», – додає вона.

Розмірковуючи про шлях бренду від концепції до реалізації, Гуньяні робить висновок: «Створення бренду — це як проект ремонту будинку. Це займає більше часу, ніж ви думаєте, і коштує дорожче, ніж ви запланували, але результат вартий того, щоб ви витратили його. Головним моментом у створенні 5 SENS була команда людей, яких я зібрав, щоб усе це вдалося. З точки зору викликів, їх було багато. Як п’ятиразовий засновник, я все ще робив багато помилок у процесі створення. Те, що нас не вбило, зробило нас сильнішими, і найважливішим елементом побудови бренду є подолання перешкод і ніколи не здаватися.

Найкращий проривний продукт (для чоловіків): DefenAge 24/7 Barrier Balance Cream Men’s Formula

Зволожуючий, балансуючий бар’єр і освітлюючий продукт, цілодобова формула бар’єрного балансуючого крему для чоловіків відновлює та омолоджує шкіру, одночасно покращуючи сяйво, загальний тонус і текстуру. Поряд із ексклюзивними антивіковими дефенсинами DefenAge, формула також містить ніацинамід, інкапсульовану в ліпосомах гіалуронову кислоту та морський батіг.

«На цю формулу надихнув головний науковець DefenAge. Як майстер бойових мистецтв, йому було потрібно щось, щоб захистити, заспокоїти та допомогти відновити шкіру після сеансу джиу-джитсу. Персональна формула допомогла його шкірі швидше омолодитися, допомогвши приховати шрами від бойових дій членів його команди на посаді», — зазначає генеральний директор і засновник Микола Туровець. «Ми дуже зосередилися на розумінні молекул дефензину та їхніх регенеративних здібностей. Потім ми досліджуємо чоловічу шкіру та розробляємо запатентовані формули, які використовують дефенсини та інші ключові інгредієнти, щоб створити високоефективні чоловічі продукти, які забезпечують швидші та довготривалі результати проти старіння».

Найкраща революційна технологія (омніканальність): Obsess

Платформи електронної комерції дозволяють брендам і роздрібним торговцям створювати захоплюючі фірмові віртуальні магазини на своїх веб-сайтах із такими клієнтами, як Charlotte Tilbury, Armani Beauty, Maybelline, Laura Mercier, Neostrata та Olaplex. Компанію заснував у 2017 році Неха Сінгх, колишній інженер програмного забезпечення в Google і керівник відділу продуктів у Vogue, який бачив труднощі в перетворенні інтерактивного характеру фізичного середовища роздрібної торгівлі у фізичний простір.

Завдяки інтерфейсу онлайн-покупок наступного покоління традиційний досвід електронної комерції перетворюється на інтерактивне та дуже захоплююче 3D-середовище з віртуальними пробами та консультаціями, соціальними покупками та фотореалістичними елементами гейміфікації. На сьогоднішній день створено понад 250 віртуальних магазинів, які відвідали понад 110 мільйонів покупців. Крім того, ці цифрові простори також можна публікувати на інших платформах, таких як Roblox, за допомогою технології редагування AVA by Obsess 3D, що полегшує керування віртуальною вітриною незалежно від рівня досвіду дизайну.

«Ключ до цілісного багатоканального досвіду бренду — це послідовне повідомлення в поєднанні з орієнтованою на аудиторію інтерактивною розповіддю. У цьому може допомогти використання даних першої сторони. Наприклад, у кожному віртуальному магазині на основі Obsess ми тепер збираємо й анонімізуємо новий рівень 3D-просторових даних, які бренди використовують для оптимізації свого віртуального досвіду, на додаток до інших ключових каналів у своєму маркетинговому пакеті», — коментує Саманта Лернер, керівник маркетингу.

Відвідувачі активно взаємодіють із цими вітринами. Obsess повідомляє, що з тих, хто часто відвідував віртуальний досвід Neostrata та займався освітніми іграми та вікторинами в ньому, 70% додали продукти у свій кошик, залучаючись до більш ніж 13 точок доступу до контенту/продуктів і витрачаючи на 34% більше часу на спілкування з брендом. Загалом Obsess виявив, що гра у віртуальній вітрині магазину збільшує час, проведений там, у середньому на 367%, а споживачі на 72% частіше додають продукт у свій кошик після завершення гри. Конверсія одного престижного бренду зросла на 112% завдяки збільшенню середньої вартості замовлення (AOV) на 35% і на 109% більше часу, проведеного у віртуальному магазині, порівняно з традиційним сайтом електронної комерції. Інший бренд косметики класу люкс повідомив про збільшення AOV на 19%, перевершивши річні витрати на розміщення вітрини за перші 45 днів її роботи.

«Вісімдесят відсотків споживачів у США зараз ідентифікують себе як «геймерів», і цей відсоток лише зростає, якщо ви дивитеся лише на споживачів покоління Z. Ці споживачі очікують, що будь-яка онлайн-взаємодія буде високовізуальною, гейміфікованою та захоплюючою — чи то гра, шопінг чи інше. Бренди та роздрібні торговці повинні розвивати свої цифрові стратегії, щоб відповідати цим новим потребам споживачів, що означає акцент на KPI, таких як залученість і витрачений час, щоб стимулювати конверсію та лояльність до бренду», — зазначає Лернер.

Найкраща революційна технологія (з боку пропозиції): FusionPKG

Завдяки екологічним пакувальним рішенням і індивідуальним розробкам із інтегрованими рецептурами під ключ, FusionPKG покриває широкий спектр потреб клієнтів. Їхні зіркові пропозиції, Airless-One і Atmos-One Mono-Material Pump Engine Technology, поєднують інновації в дизайні, продуктивність продукту та екологічну свідомість, одночасно вирішуючи загальногалузеві проблеми, як-от питання переробки насосів. Обидва продукти виготовлені з поліпропілену для переробки (розбирання не потрібне), а безповітряна конструкція забезпечує оптимальне зберігання інгредієнтів. Їхні насосні двигуни, виготовлені на 100% з поліолефіну, визнані Асоціацією переробників пластмаси (APR), що забезпечує загальну меншу вагу продукту, одночасно зменшуючи кількість відходів і сприяючи циркулярній економічній системі. Ці мономатеріальні рішення працюють на пляшках, трубках і скляних конструкціях.

Коментуючи найбільші сфери впливу, коли йдеться про зміни в галузі, Деніел Кемпбелл, директор зі сталого розвитку, інженерії упаковки та якості, зазначає: «Покращення можливості вторинної переробки косметичної упаковки вимагає уваги в кількох ключових сферах, включаючи інноваційний дизайн, інвестиції в освіту споживачів. і співпраця по всьому ланцюжку постачання. Оскільки виробники та постачальники матеріалів об’єднують зусилля для створення екологічно чистих матеріалів, дизайнери та власники брендів відіграють вирішальну роль у просуванні інновацій через дизайн продукту, тоді як роздрібні торговці зберігають свою позицію щодо стимулювання попиту на екологічні продукти та керування вибором споживачів. Крім того, надзвичайно важливо інформувати споживачів про належні методи переробки. Наприклад, стандартизовані етикетки та чіткі інструкції допомагають споживачам легко ідентифікувати предмети, які підлягають переробці, для належної утилізації».

Найкраща революційна упаковка (постачальники): Apackaging Group

Пропонуючи конкурентоспроможну швидкість виходу на ринок у 90 днів (у порівнянні із середнім показником від 6 до 12 місяців), а також автоматизовані складальні лінії та високопродуктивне обладнання, що дозволяє компанії виробляти понад 600 мільйонів штук на рік, Apackaging Group має понад 25 років досвіду та 95 співробітників у США та Азії, включно з його підприємством площею 120 000 квадратних футів в Огайо.

Його мономатеріальна упаковка Infinity Airless, яка повністю переробляється, складається зі 100% поліетилену (ПЕ), включно з поліетиленовою пружиною замість стандартного металевого матеріалу, завдяки чому виходить легкий продукт, який можна повністю переробити. Герметичний дизайн також підтримує цілісність формули.

«Упаковка з одного матеріалу може мати значний вплив на майбутнє сталого розвитку. Це спрощує процес переробки та робить його ефективнішим, а також зменшує забруднення в потоці переробки», — пояснює Ханна Палезе, креативний директор. «Як наслідок, упаковка з одного матеріалу може допомогти збільшити рівень переробки, зменшити кількість відходів і знизити екологічний слід продуктів. Він також заохочує використання вторинної переробки та відновлюваних матеріалів, сприяючи циркулярній економіці та зменшуючи потребу в незайманих ресурсах». Але не тільки продукт може допомогти збільшити переробку в майбутньому, оскільки Пейлес зазначає, що «навчання споживачів щодо належних методів переробки та зменшення забруднення є життєво важливим для забезпечення ефективного сортування вторинної сировини. Крім того, маркування та сертифікація продукції, дослідження та інновації в екологічно чистих матеріалах, а також розширення інфраструктури збору — це фактори, які допоможуть підвищити рівень придатності до вторинної переробки».

Найкраще використання технології: варте уваги

Аромати та машинне навчання були гарячою темою в парфумерній індустрії. Noteworthy використовує потужність середовища у формі вікторини на основі штучного інтелекту та наукових даних, яка створює персоналізовані рекомендації щодо парфумів на основі таких факторів, як особистість людини, колірні переваги та життєвий досвід. Наприкінці тесту надсилається індивідуальний набір Discovery Kit, що містить чотири зразки ароматів. Інструмент є результатом запатентованої технології та бази даних, створених в результаті річного довгострокового дослідження, і, як кажуть, з 89% імовірністю допоможе користувачеві знайти принаймні один аромат, який йому сподобається. Зазначена база даних постійно зростає і тепер містить мільйони точок даних, таких як вік, місцезнаходження та напрямки відпустки.

Компанію заснували в 2021 році Люк Вестон і Ешлі Бойс, які раніше обіймали керівні посади в Unilever, після дослідження в 2020 році серед 500 жінок, яке показало, що 83% бажали, щоб був простіший спосіб знайти свій ідеальний аромат. Інші 74% також бажали отримати унікальний фірмовий аромат, що призвело до розробки колекції парфумів унісекс від Noteworthy, яка тепер налічує 17 ароматів, від творіння маракуйї та бобів тонка 057 до суміші ялівцю, герані та сандалового дерева 619.

«Найбільшою проблемою було те, як використовувати штучний інтелект для вирішення споживчої проблеми, що корениться в запахах, які є одним із людських органів чуття, яке ви дійсно не можете відтворити або замінити в цифровому середовищі. Тож натомість ми використали потужність реального людського відгуку та штучного інтелекту, щоб створити алгоритм, який допоміг би використовувати особисті уподобання людей, щоб підібрати їм аромати, які згідно з даними нам сподобаються», — пояснює Бойс. «Нашою кінцевою метою завжди було вирішити те, що, як ми знаємо, є проблемною точкою для людей, а саме те, що майже 80% споживачів вважають, що категорію ароматів важко придбати, тому ми зосередили технологічне рішення навколо цього».

З моменту заснування місячні продажі компанії зросли більш ніж у чотири рази і становили понад 2,6 мільйона доларів США станом на квітень 2023 року. Менш ніж за 9 місяців майже 500 000 людей скористалися вікториною ароматів «Варті уваги», демонструючи явну жагу до рішень для покупки ароматів.

«Я думаю, що штучний інтелект продовжуватиме допомагати споживачам у прийнятті рішень щодо краси, а кінцевим результатом стане надання допомоги всім клієнтам у пошуку правильних косметичних продуктів для них», — розмірковує Бойс. «Дивлячись на сьогоднішній цифровий всесвіт, можна сказати, що існує дуже багато технологій — деякі з них працюють на основі штучного інтелекту, інші — ні, — які допомагають надати споживачам більше інформації та кращий досвід, щоб вони могли краще орієнтуватися у всесвіті індустрії краси, що постійно розвивається. Зрештою, штучний інтелект використовується як для створення кращих косметичних продуктів на задньому плані, так і для створення нових технологій, яких ми раніше не бачили, а також для надання кращого досвіду краси для покупців з іншого боку. Я радий побачити, куди нас приведе цифровий ландшафт краси, що постійно розвивається».

Leave a comment